reeeeeegn

jubel och applåder det regnar, yä...........not..
hittade tyvärr inte mina regnbyxor idag så fick lov att rida utan och bli blöt :( men det gick väl.
tog bara en skrittur ut idag eftersom vi hoppade igår och imon ska jag rida på banan, om vädret håller banan nice så blir det applåder!!
Nicki va konstig idag. jättetittig och nervös och väldigt spänd. hon höll på att hoppa ur skinnet när det kom en bil...
mer än vanligt.. vet inte om det berodde på att det regnade och det va lite skumt ljus ute. elr så va hon det bara.
hon blir ju väääldigt såhär på hösten/vintern då det blir lite halvmörkt ute när man rider. då har hon 1000 ögon i nacken och man kan knappt dra upp dragkedjan på jackan förens hon flyger iväg 3 m....
 
bara att jobba på och försöka vänja henne..... elr så är det för att hon får lite mer krafftfoder??
 
 
jag vill ha min sommar tbx!!! *bildbrist*

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :