Hallå rubriken vart tog du vägen?!

Nicki gick på banan idag, pappa trimmade. Gick super bra. Planerna för heaten imon är lite hoppning -lydnad.
Har en super övning för henne som är jättebra för henne som bara vill fläska på emellan åt.

Bom före ett räcke och bom efter ett räcket -That simple!

Det får henne att tänka lite och komma upp mer i språnget precis efter hindret, då hon brukar gå iväg lite.
Och den där filmen från hoppträningen som jag lovade, videofy me ville inte samarbeta med mig sist så kanske laddar upp den på youtube när jag har tid ;)
Men iaf på den träningen så tränade jag på kombination och det gick skiit bra!! Kom perfekt in och va helt sagolik mellan hindren !!

Nu är det ju hööööst..... Så gick med dunväst och halsduk till skolan idag, sköööönt.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :