full fart !

tjenare. idag tog jag och clara en galopprunda, det var verkligen bara galopp i slutet. när nicki behövde lite dragkraft så var det bara att dra på lite med Stokes. då hängde både nicki med och min ponny blev lite tröttare, vilket jag gillar eftersom han taktar alltid annars :)
 
imorgon ska jag åka till bjurs redan 09.19 med bussen. ska väcka clara ;) hehe, nejdå, men hon kommer och ligga när jag sover så jag få väll kliva rätt in och kolla på tv då :) känna mig som hemma med andra ord ! våra föräldrar kommer åka och hämta hö, som tur så slipper jag och clara det, men vi får vara med och lassa av allting, shit va mycket hö det kommer bli -.-
 
men nu ska jag försöka kolla på Gossip Girl, och om datorn inte vill som jag vill, så är det inget annorlunda :)
 
 
kollade runt på lite olika bloggar efter outfits och hittade denna ! den skulle ju vara hur tuff som helst att ha :D

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :