Dagens träning

Åh herregud va mycket det har varit idag.... Jag fick sluta en timme tidigare i skolan vilket gjorde hela dagen lite lättare ! Det gillar jag riktigt mycket :) Så det var bara att gå ner till stallet, mocka, packa höpåsar och det som ska göras och sen gick jag ut med han en liten sväng. Provade det nya regntäcket och det funkade superbra =D
Och ikväll spelade jag innebandy, herregud va längesedan det var sen jag ensengång rörde en innebandyhjälm. Känns som flera år :o Iaf så gick väll träningen sådär, kanske inte världsbäst. Men jag har gjort klart för mig att jag ska försöka träna 1 gång i veckan, om det går. Nä rjag kom hem gjorde jag min SO-läxa, så jag är riktigt stolt över mig själv, jag är bäst ;) 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :