Dagens hoppträning

Tänkte att jag ska försöka skriva lite om hoppträningen idag. Jag tyckte att det gick rätt bra i början faktiskt, han galopperade på och det var inga problem. Problemen kom i mitten, då titthinderna kom in. Jag tyckte att jag red rätt bra imot dom, men jag är sån så att så fort jag blir spänd så glömmer jag att andas och håller på att dö. Så där blev det lite problem som sagt. Det var en oxer med koner mellan hinderstöden och ett räcke med "sockerbitar" under. Det var ju bara sååå läskigt. Sen tyckte han att jag drog han för mycket i munnen och det kan jag faktiskt säga att det tyckte jag att jag gjorde också. Så han började sparka bakut och sånt, men i slutet rullade det faktiskt på så jag känner mig ändå rätt nöjd med dagens träning. Jag har massa saker att träna på men jag får tänka på det som Tina sa till mig, "Du har mycket att lära dig, fast du har kommit en bra bit på vägen. Men man kan inte lära sig allt på en gång, så vi tar några bitar i taget." 
 
 
Faiiiiil, men söt ^^

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :