clara ska va duktig

som Emmy skrev så tog vi ett konditionspass idag, i dugg regn.. det slutar bannemig aldrig att regna. är det fint väder så blåser det ist.. men imon ska jag fixa allt till tävlingen på sön. åker till Torsåkers Hästintresseförening. det namnet ni, omg. hoppar 90 och 95. startar först av 6 D i 90 och är den enda ungponnyn som ska starta Avd b i 95. behöver bara sätta en 95 nolla till sen får jag gå upp i Avd A där också!! Emmy åker med och fotar och är en tredje hjälpande hand ;) matchar med Eskadron polo pad bicolor ni vet de lila/rosa. och en rosa tröja. och imon ska jag skubba (tvätta alltså) mina GG benskydd t tävlingen, de va liiiite skitiga sen förra tävlingen. och justja, hästen ska också tvättas :P 
 
hoppas att Nicki är lika taggad som jag är :D
 
   

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :