åååhhhh

vet verkligen inte vad jag ska skriva....... öööh, "skrittade" ut med Clara idag. haha, ni måste bara se våran video från spanskan ! vi gjorde den faktiskt när vi hade tid över, om man ser det från vårat perspektiv :D på norells hittade jag verkligen ingenting som intresserade mig. konstigt nog, det burkar nästan aldrig vara så ;) 
 
imorgon köttar vi på med skolan som vanligt. det känns verkligen hur långtråkigt som helst att bara sitta och lyssna. får ju så ont i röven av skitstolarna -.- tänkte att jag kanske rida dressyr imorgon, eller om jag rider ut en sväng, det får vi se då.... 
 
 
"The typcial Riders of Sweden"
Tumblr_lw64osxwti1qiaqpmo1_500_large
 
Tumblr_lz23stesg31qiaqpmo1_500_large
 
Tumblr_lut2onq4ad1qiaqpmo1_500_large

KOMMENTARER


Var gärna med i min tväling!! På min blogg så hittar du inlägget om du bläddrar ner lite... :D

2012-08-28 // 18:42:02
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :