oh yeah jättebäbisar invaderar skolan!!!

HAHAH tror att jag skulle skratta ihjäl mig när jag kom till skolan, det va ju jättemånga som hade Onepiece/kopior av onepieces!!! 5 stycken i min klass och sen lite utspritt över alla andra klasser. men seriöst VET NI HUR VARMT DET BLEV ELR? -.- trodde att jag skulle dö ett tag... men jag kämpade mig igenom heela dagen i min "jättebäbisdräkt" ;P

väntar på att klockan ska ticka på lite så slipper hästarna stå inne så länge. för tänkte ut i skogen och rida en lite ruuuundaaa ;) på min fläckis.

och vet ni jag har _ _ _ _ till ..............................,
och vetni jag kollar på en _ _ _ h_ _ _ _!

puss puss



så såg jag inte ut idag.. hade ingen bild


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :