Hoppträning today

Hoppträning 14-14.45, vi va bara 3 stycken. Jag, pappa och en till tjej. gick jättebra. hoppade 4 hinder på medellinjen. ett hinder som stod i mitten va ett väldigt titthinder. gula bommar, solen låg bakom, blåa tunnor i hindret och en oxer med kryss där fram. men no problemo det klippte vi på 1 m. gick super genom hela hoppträningen. men på slutet så höjde vi upp till 1,10 ett räcke enbart. jag skulle rida som innan men med en komprimerad galopp. okej vi kör.
vänder upp från väggen och lägger på skänkel. ligger mellan 2, 2,5 galoppsprång (?) och då tar jag tillbaka henne så hon blir lite ställd. hade inte gjort det på hela träningen. innan hade jag korrigerat genom att trycka på. men nu blev det inte så. menmen vi körde om igen, Å men du va det kändes bra! <3

puss på dig min älskade Fläck<3



(gammal bild)

KOMMENTARER


Emelie Löfström http://emblems.blogg.se/hast

Bilden för min tävling har fortfarande inte kommit upp på din blogg. Du måste skynda dig att publicera den du om du vill vara med. Imorgon är sista dagen!



http://emblems.blogg.se/hast/2012/april/manadens-ekipage-maj.html

2012-04-29 // 09:51:31
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :