shopping runda 1

Åkte ju som sagt runt på lite olika ställen idag. Hittade ingeting, haha. Blev en ny nummerlapp för min del och clara köpte greenclean och broddar. Nå skojigare blev det inte.. Jag var nära på att köpa ett nytt träns från Hööks (Dy'on kopia) men jag fick lova att hålla lite i pengarna och tänka en gång till eftersom vi har lite hästbutiker kvar tills imorgon. Då blir det en till Hööks och Tre Hästar. Har aldrig varit vid Tre Hästar förut tror jag, men det ska tydligen vara en riktigt bra hästaffär så vi får väll se. Hoppas på att hitta nå roligare då ;)
 
Inte planer alls för ikväll. Får se vad vi hittar på. Vi va på bio iallafall och såg Thor 2 och vi gillade den exremt mycket! Det måste ha sett lite roligt ut när vi skulle gå över gatan mitt i storstaden för vi är inte direkt vana med att det är trafikljus och spårvagnar överallt. Haha men tillsist kom vi fram, 19 sekunder kvar tills att våra biljetter skulle ha gått ut. Tajming ;) 
 
Vi håller på att klura ut lite små saker till bloggen så den ska bli lite snyggare ;)
 
/ Clara & Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :