Nicki boots

jag har inte ridit med boots på Nicki länge. jag började med de när hon trampat sig ganska rejält
och efter de blev halt i 5 dagar.. sen dess så tar jag inga risker. hon går med boots på alla 4
i hagen för då hon kan gå loss och sprattla och ha 0 koll på ben och hovar. när jag rider har 
hon bara boots fram. har ett par svarta gummi boots och ett par catago guld boots. 
ska nog köpa ett par likadana fast i silver tror jag nog ;) 
 
annars så har jag tänkt på dessa Professional Choice boots. ser ut att sitta bra och är 
i slitstarkt nylon. har också frågat runt lite och alla säger att dessa har bäst passform.
 
de hel bruna är de de mest lutar åt
 
  
men dessa mönstrade tycker jag också är kuliga, haha 
 
 
/Clara
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :