Svärdsjö tävling

har fått lite smått agressions utbrott på videofyme ikväll.. 
allt fuckar ur och error hela tiden. gör nytt försök imon, elr ja idag. höhö
 
Resultat från Svärdsjö, red L:C och L:B 
vi har blivit säkra på L:C nivå nu så då tar vi risker och fightas om placeringarna med 
de andra. och de gick hela vägen den här gången! 
kom delad etta med utvecklingsteams kompanjonen Moa och en annan från teamtet, Emma
kom 3a. så där stod vi alla tre på rad. Vi levererade!
 
 
i L:B så har jag och Nicki haft lite kombinations problem, hon stannar och/eller smiter ut.. 
samma lika denna gången kom konstigt in och och hon smet ut.. hmm suuurt.
hon hoppar ju så bra, river aldrig. det hänger bara på att hon ska veta vad hon ska
göra och jag får inte tveka..
 
 
och så va de den här nya bedömningen A:6.
oavsett hur mkt fel man har i grunden får man ändå hoppa omhoppningen. 
och de hade varken domartornet elr ryttarna koll på. ingen hade gått vidare, 
så jag fick paniiiik när jag skulle rida om hur jag skulle göra. 
så hon smet ju ut där i kombinationen. 
men skulle då fått fortsätta men, blev avbruten av både domare och publik. 
 
alltså så hade jag lika dålig koll på den nya bedömningen som dom.
men ändå viktigare att dom ska ha koll.... hmm
 
/Clara 
foton från emmaakerstroom.devote.se 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :