Framme i Göteborg

ååååh, är äntligen framme ! det ända jag ahr tryckt i mig under dom 6 timamr jag har spenderat i bilen är en allt för stor godispåse, en cola light och en calzone... borde skärpa mig med mina matvanor, men jag åt faktiskt riktig mat innan jag åkte, ahahahah.
 
men iaf så är det riktigt skönt att vara här, fast det är klart att jag saknar mitt älskade rum där hemma med min stora säng och fem kuddar <3 hemlängtan.se .... men, jag ska inte klaga, här nere har jag en dubbelsäng för mig själv typ, så jag ska inte säga nått ;)
 
imorgon ska vi på begravning och sen får vi se vad den dagen tar vägen, jag ska träna vad som än händer. så är det bara !! har inte tränat på säkert 1,5 vecka nu :o ullared väntar på lördag, läääängtar till att komma till himlen på jorden <3
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :