Sämsta dagen på länge..

åh herregud vilken värdelös dag det har varit idag. har gjort absolut ingenting! innan lunch skulle vi ha tre timmars pyssel, men det stod inte jag, paow, jocke eller clara ut med. vi stannade där i ungefär en timme innan vi gick. satt i cafeterian i två timmr och gjorde ingenting. jag och clara kollade på SVT Play på hästhoppning sen Göteborg, paow satt och kollade på film och jocke stirrade in i väggen. yes, rolig förmiddag...
 
sen var det ju två timmar efter lunch också. trodde vi skulle få göra något lite roligare, men då skulle vi göra korv.. eftersom ingen av oss ville göra det så fick vi pyssla i en timme medans dom andra skulle fixa de andra. sen fikade vi och kollade på findus & pettson. men det fanns inte så mycket att göra så vi slutade vid halv två :)
 
drog till stallet och fixade, red och pysslade om min farbror lite. sen tog jag fyra-bussen hem. så nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra resten av dagen. det värsta är att det regnar ute... OCH DET ÄR DECEMBER... usch...
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :