Ett styck busbus ponny

Tog min galoppväg på dagens tur. Hehehe bus ponny. Skrittade mot uppförsbacken jag brukar springa uppför. Och hon visste precis vad som gällde. Skrittade fram och gav en liiten smack. Så sa de bara vooooooosh uppför backen. Hehehehhe. Hon är så rolig den där ponnyn.

Imon så är det hoppträning på Sveden som gäller! Jag hoppas verkligen att det inte är så satans kallt. Remember, I hate winter... Asså blä vill bara begrava kyla i eld. 

Måste också ut och fixa med tränset då jag börjat rida på pullarnosgrimma och har bara en brun i strl full.. Så måste göra massa hål och trixa lite för att de ska passa Dy'onet :) hon känns mycketmycket bättre på pullarnosgrimman. Mjuk och fin. När hon haft aachen så har den klämt in kinderna i munnen och hon har fått sår. Och pullaret klämmer inte alls på samma ställe :) de gillar vi :) 







KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :