tävlingen, dubbelt upp

efter jag kom hem igår så va jag helt slut, punkterad rättare sagt. 
Stokes hade inte sin bästa dag. visste inte riktigt vad han fick för sig, men hade va 
grymt seg och hade 0 bjudning.. Nicki å andra sidan va sitt vanliga jag. en gummiboll med 
energi så hon kunnat donera lite till Stokes. 
 
i L:Cn så kom jag 3a med Nicki 0+0 fel. MEN jag kunde iaf ha knipigt 2:a platsen OM
inte hon som skulle rida efter mig hade stått i vägen..... skulle runt ett hinder, och hon stod precis vid hindret..
fick därför ta en större sväng och sumpa tiden... men en 3e plats att bli glad av åtminstone!
Stokes hoppade ju, men stannade på en grind.. och de gick som tuggummi.
helt slut efter ritten..
 
startade S i L:C+5 också med den nya bedömningen.
trött va jag här. tappat fokus på banan och va förvirrad om vart jag skulle.. 
han stannade på grinden igen och ett till hinder i omhoppningen. va heeeeeelt utpumpad efter
jag ridit hnm. drev för livet att han ens skulle hålla galoppen occh ha en chans att klara hindret.
när jag va klar så andades jag som om jag hade astma x8. grät av utmattning men lugnade ner mig sen.
 
laddade om för L:B med Nicki och hon va pigg och va redo för att hoppa. de va en grym runda
hon va med på noterna. MEN. kombinationen. hade perfekt tempo, perfekt avstånd och jag kände att hon 
skulle ta det. men hon lägger i världens tvärnit... sätter sig nästan. varför? hjärnspöken på henne? 
varför hoppar hon komb hemma? detta får hon ta på sig!
sen tar jag om och hon hoppar klockrent, och resten av banan. bra känsla genom hela 
och jag är nöjd med henne what so ever. ♥
 
/Clara
 
 
tack Emmy för att jag fick låna Stokes och för att du va med och hjälpte :)♣
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :