Hemma från stan

ja, eftersom appen fortfarande inte vill funka så får man lov att blogga när man kommer hem, skit saker....
 
va i stan med olivia och mariam iaf. fick med mig två tröjor och ett par sovshorts hem. och jag ska ha ett riktigt stort fett plus i kanten som handlade på REA, vilket jag ganska sällan gör, ahhaah ;) träffade på clara och linn när vi skulle hem också. och såklart när vi ska hem och gå ut så börjar det att hagla och regna som satan i gatan, myyyyyyys123......
 
sitter hemma nu iaf och äter makaroner, kollar runt lite på datorn och myser i mina nya shorts, i love them! ikväll går jag och stokes upp till ridhuset och ska jobba lite där för mammi ;)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :