2:a plats i cupen!!!

home sweet home säger jag bara! det är så himla skönt att vara hemma efter tre dagar i Västerås. det var en grym cup, mycket roligt folk och det bästa var nog att vi bodde i gympasal så vi hade rätt gott om plats. därimot fanns det bara 5 eluttag i början, men eftersom alla skulle ladda sina telefoner osv, så var vi tvugna att ringa på föräldrar som fick komma med skarvsladdar ;) när jag räknade imorse så hade vi 18 uttag, så det var en hel del sladdar i ett hörn, hahaha ;)
 
vi slutade på en andraplats i cupen, riktigt stolt över mina tjejer! en tjej i mitt lag slog av sin klubba tillochmed, hur man nu lyckas med det :s jag skulle aldrig klara av det, har nog inte dom musklerna. jag orkar knappt springa så långt som dom gör, hahaha kanske ska bättra på konditionen ? ;)
 
men iaf, blogg.se appen vägrar ju att funka, så jag visst inte riktigt hus jag skulle blogga, så det sket sig ;)
 
/ Emmy
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :