This is me - Emmy Olsson Laursen

Hejsansvejsan alla ! Jag heter Emmy och är född den 21 oktober på stjärnornas år. Jag älskar att rida, framför allting annat på den här planeten. Ridningen tar upp den mesta tiden i mitt liv och det har jag ingenting emot.

Den 1 juni 2012 kom min underbara Munsboro Stokes in i mitt liv. Jag älskar han över allting annat och han betyder allt i världen för mig. Han är en maxad D-ponny valack som är helt underbar. Just på det sättet jag fick han var lite lustigt....

Det var en fredagskväll och jag ville åka in på Rix-FM festivalen. Men då säger mamma att vi inte kan det, för vi ska bort till Ringsén's och äta. Trevligt ! Då kan jag ju kanske skippa festivalen. När vi kommer dit så är jag ju klädd som vanligt, i jeans & skinnjacka. Så där kommer jag, men då hejdar Erica mig och säger att jag måste byta jacka för att vi ska kolla över lite saker i stallet. Aja, tänkte jag och tog på mig jackan. Så kommer vi in där och då har som "skärmat av" mellan boxarna med en filt. Det är för att hålla knotten borta & värmen kvar, sa Erica. Sen säger hon: "Ja, och nu är det väll något mer vi ska fira" och så drar hon bort boxdörren med filten på. och jodu, där står Stokes. WWWAAAAAAAHHHH !! Ni skulle bara ha sett mitt ansikte. Clara har det på film... Jag blev verkligen helt paff & det kom nog 1 eller 2 glädje tårar. Jag kunde inte förstå att det var han som stod framför mig. Jag kunde verkligen inte tro mina ögon, men jodu.... Där stod han, men en röd rosett runt halsen ! Så sööööt :') Jag älskar dig Stokes <333



Jag & min fina älskling <33

KOMMENTARER


Annika Laursen

Vilken lyckoprinsessa!

2012-06-11 // 10:52:01
Moster Kicki

Wow, en sån fin häst. Ni blir ett tjusigt ekipage.

Grattis o lycka till !!

2012-06-13 // 08:43:01
Anonym

Kan inte ni lägga upp videon på när du fick stokes? Vill se din min :)

2013-07-30 // 16:55:48
Anonym

Förlåt om jag är lite tjatig, men har ni hittat videon när du fick stokes? :)

2013-08-08 // 12:28:17
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :